UnivIS
Information system of Friedrich-Alexander-University Erlangen-Nuremberg © Config eG 
FAU Logo
  Collection/class schedule    module collection Home  |  Legal Matters  |  Contact  |  Help    
search:      semester:   
 Lectures   Staff/
Facilities
   Room
directory
   Research-
report
   Publications   Internat.
contacts
   Thesis
offers
   Phone
book
 
 
 Layout
 
printable version

 
 
Departments >> Faculty of Business, Economics, and Law >> School of Business, Economics and Society >> Chair of Business Administration (Marketing) >>
Benefit Segmentation in Investitionsgütermärkten mit Hilfe einer weltweiten, web-basierten Conjoint Analyse

Durchführung einer internationalen web-basierten Conjoint Studie und Erörterung der Besonderheiten, die es bei Anwendung der Methoden der Conjoint Analyse auf Fragestellungen im Industriegütermarketing zu beachten gilt.
Project manager:
Dipl.-Wi.-Ing. Hanno Deyle

Project participants:
cand. rer. pol. T. Tzschoppe

Keywords:
Conjoint Analyse; Industriegütermarketing

Duration: 1.7.2004 - 31.1.2005

Sponsored by:
Siemens Power Automation

Mitwirkende Institutionen:
Siemens Power Automation

UnivIS is a product of Config eG, Buckenhof